Kontinuirano jačanje odnosa s globalnim kupcima i partnerima, s ciljem daljnjeg rasta prodaje strateškog portfelja, širenja poslovanja na visoko potentnim tržištima i izgradnje pozitivnog imidža kompanije i brendova – ključan je čimbenik implementiranja JGL-ove strategije. U okviru razvoja B2B poslovanja, JGL je ugostio dvadesetak oftalmologa i ljekarnika iz Saudijske Arabije, najvećeg B2B tržišta u poslovnom modelu distribucije JGL brendova.
U sklopu trećeg stručnog seminara na temu bolesti suhog oka pod nazivom „Eye Health Symposium“ održanog 18. listopada, kupci i partneri imali su priliku detaljnije upoznati se sa sterilnim proizvodnim pogonima unutar JGL Pharma Valley kompleksa u kojima se proizvodi Vizol S te uvjeriti se u vrhunske standarde kvalitete koji osiguravaju siguran i superioran proizvod za njihove pacijente.
Znanstveno-stručna predavanja održali su doc.dr.sc. Sonja Jandroković („Influence of tear film disorders on patient adherence and the role of artificial tears“) i doc. Ahmed Yousef Al-Othman, dr.med. („Dry eye disease and trend of treatment in the Gulf region“), dok je uvodno predavanje održala Dunja Siuc Valković, direktorica Globalnog razvoja poslovanja u JGL-u.
Važno je naglasiti kako je na tržištu Saudijske Arabije, u tri godine od lansiranja, Vizol S nadomak druge pozicije unutar tržišnog segmenta umjetnih suza na bazi hijaluronske kiseline s 12% tržišnog udjela. Ovaj JGL-ov brend raste brže od tržišta (58% vs. 15%) i najvećih konkurenata te aspirira ka vodećoj poziciji.
„Feedback oftalmologa i ljekarnika prema Vizol S očnim kapima je vrlo pozitivan, što se očituje i kroz njihovo propisivanje i preporuku te zadovoljstvo pacijenata. Oftalmolozi vrlo pozitivno gledaju na JGL-ov novi portfelj te se vesele budućem lansiranju Vizol S Intensive proizvoda, a osobito Vizol S Lipid Balance očnih kapi. Obostran zaključak partnera i JGL tima jest da ovakav tip stručnog događaja direktno doprinosi rastu prodaje i jačanju odnosa s liječnicima te s dobrom praksom namjeravamo nastaviti i tijekom 2024. godine“, riječi su Siuc Valković koja je zaključila da je osobit dojam na goste ostavio novi objekt G15 u sklopu kojega su poslušali i kratko predavanje o JGL Muzeju farmacije, kao i restoranski prostor u kojemu je organiziran ručak.